פרק 28

פרק 28 - הורדה\ צפייה ישירה
להורדה לחץ על שם השרת שממנו תרצה להוריד
Przeslij
צפייה ישירה

37 תגובות:

  1. תומר יא מלך!! תודה!
    אמרו לי שהבגרות היום היתה קלה, גם לך היה ככה?

    השבמחק
  2. בבקשה וכן הבגרות הייתה הבגרות הכי קלה שעשיתי

    השבמחק
  3. מתי יהיה צפייה ישירה של פרק 28?

    השבמחק
  4. תודה תודה תודה

    השבמחק
  5. כבר יש את פרק 28 לצפייה ישירה דרך media player ולמגה וידיאו זה יעלה רק מחר

    השבמחק
  6. בתעשייה וניהול היה דווקא שאלה אחת מזה קשה בחלק השני

    השבמחק
  7. מתי אפשר יהיה להוריד? :/
    ותודה על כל השאר! ;)

    השבמחק
  8. מתי זה יהיה לצפייה ישיריה ב-megavideo?

    השבמחק
  9. בוקר טוב לכולם,
    אני עכשיו מעלה למגה וידיאו ולהורדה ונראה לי שעד הצהרים יהיו באתר גם קישורים להורדה וגם למגה וידיאו אבל תזכרו שיש עוד אפשרות לצפייה ישירה(וגם היא ממש טובה)

    השבמחק
  10. אשמח אם תוסיף עוד קשורים להורדה:]

    השבמחק
  11. הבעיה שבקשור הזה לא לכולם זה מצליח..למשל לי זה תקע את המחשב

    השבמחק
  12. תוודה מאמיי,אתתה תותחח!!
    3>

    השבמחק
  13. ואי זה לא עובד לי :(
    אבל תומר ממש תודה אתה תותח עלל :)

    השבמחק
  14. מדריך למי שלא עובד לו:
    כשלוחצים על האפשרות הראשונה נפתח חלון של פתיחה או שמירה.לא נעשה כלום רק נעתיק את הכתובת ונעשה ביטול.
    כעת נפתח את תוכנת הווינאמפ(כן כן של המוזיקה..)נלחץ בווינאמפ Ctrl+L ובחלון שנפתח נדביק את הכתובת שהעתקנו ונאשר..
    צפיה מהנה
    נתנאל :)

    השבמחק
  15. תודה על המדריך . עזרת לכל גולשי האתר ואני יעביר אותו לדף הראשי

    השבמחק
  16. וואי תעלה את פרק 28 בתיכון השיר שלנו מחכה לו בקוצר רוח פליזזזזזזזזזזזזז ... תודהה !!!

    השבמחק
  17. יש צפיה ישירה ראתי אותו ב9 פשוט תחפשי

    השבמחק
  18. את יכולה לצפות בו רק אחורה קדימה לא מעביר יש אבל

    השבמחק
  19. רשום אפשרות ראשונה עולה נגן עם הפרק המלאה לחצי ותראי הוא מתחבא אבל הוא באתר כבר גם אני חשבתי אבל לחצתי אפשרות ראשונה

    השבמחק
  20. עדיף מאשר לחכות לההמשך אז למי שמחפש רשמתי זה במשפט הקטן אפשרות ראשונה יש אבל לא אחורה ולא קדימה לעביר את הפרק לא נותן

    השבמחק
  21. אז הפרק לא גלוי עם אתם מחפשים זה באפשרות הארשונה אין עדיין מסך עם תמונה כי אני יודע הפרק עלה

    השבמחק
  22. סליחה צפייה ישירה לוחצים ועולה ההקלטה של הפרק

    השבמחק
  23. תוומר תוודה רבהה על הפרקים שאתה שם בצפיה ישרה=]איןןן עליךךךךך!!

    השבמחק
  24. וואי מזהה תודה עכשיו ראיתי את הפרק 28 בהשיר שלנו באתר ומצאתיי יש אפשרות לפרק 29 בבקשה .. ותודה שוב !!!

    השבמחק
  25. תודה לכולם על המחמאות ולמי ששאל על פרק 29 אני יקליט אותו היום מוואלה ובערך ב-21:00 הוא יעלה לאתר

    השבמחק
  26. שרתים סבבה אבל הורדנו ביותר טובים באתר הזה

    השבמחק
  27. ניסיתי שרתים חדשים היום אם יש לכם העדפות לשרתים מסוימים תכתבו בתגובות איזה שרתים אתם רוצים ואני יעלה על הארבע שרתים הכי מבוקשים

    השבמחק
  28. למה זה לא פועל לי בצפייה ישירה ?

    השבמחק
  29. אני לא מצליחה להוריד :(
    הנגן שלי דפוק וישן..
    ואני לא יודעת להוריד חדש.. :(
    אתה יכול בבקשה לשים לצפייה כמו כל הפרקים :|
    בבקשה :)

    השבמחק
  30. יש מדריך לצפייה ישירה באתר
    http://tihon-hashir-shelanu.blogspot.com/2009/05/blog-post_01.html

    השבמחק
  31. מתי יעלה צפייה ישירה של פרק 29?

    השבמחק
  32. הפרק עלה לאתר כבר בשעה 17:00

    השבמחק
  33. למה אין מגה וידאו?=\
    כל השאר לא עובדים אצלי :(

    השבמחק

גולשים באתר - שיווק באינטנרט
eXTReMe Tracker
גולשים באתר - שיווק באינטרנט
eXTReMe Tracker