פרקים 29-33 המלאים

פרקים 29-33 -צפייה ישירה
ההפקה של "תיכון השיר שלנו" הדליפה חמישה פרקים לרשת ואני מעלה אותם בשבילכם

פרק 29 לחץ כאן
פרק 30 לחץ כאן
פרק 31 לחץ כאן
פרק 32 לחץ כאן
פרק 33 לחץ כאן

מדריך קצר לצפייה ישירה
מדריך ראשון:
1) ללחוץ עם הלחצן הימני על הקישור לצפייה ישירה ולבחור בהעתק קיצור דרך(בדפדפן אקספולרר) או בהעתק מיקום קישור (בדפדפן פיירפוקס)
2) להדביק בתוכנת הנגן שלכם( מדיה פלייר\וינאמפ וכו') או בשורת הכתובות בדפדפן ואז זה ייפנה אתכם אוטומוטית לתוכנה ותוכלו לצפות.
**** חובה שיהיה לכם במחשב נגן שתומך בפורמט הצפייה WMV (מומלץ מדיה פלייר)

מדריך שני:

כשלוחצים על האפשרות הראשונה נפתח חלון של פתיחה או שמירה. לא נעשה כלום רק נעתיק את הכתובת ונעשה ביטול.כעת נפתח את תוכנת הווינאמפ (כן כן של המוזיקה..) נלחץ בווינאמפ Ctrl+L ובחלון שנפתח נדביק את הכתובת שהעתקנו ונאשר.. צפייה מהנה
* תודה רבה לנתנאל שכתב את המדריך השני

####### בקרוב אני יעלה את כל הפרקים גם על מגה וידיאו

48 תגובות:

  1. איך אפשר לצפות בזה במדיה פלייר זה לא עולה לי..

    השבמחק
  2. יש מדריך
    http://tihon-hashir-shelanu.blogspot.com/2009/05/blog-post_01.html

    השבמחק
  3. תומר אתה גדול תורה רבה !!!
    איך הסגת את פרקים : 29.30.31.32.33?

    השבמחק
  4. מישהו מההפקה הדליף 5 פרקים

    השבמחק
  5. היי תומר תגיד יש מצב אתה שם את הפרקים במגה וודיאו כי פשוט אין לי מדייה פלייר
    וממש ממש תודה על כל הפרקים

    השבמחק
  6. אני לא בבית היום והאינטרנט שיש לי פה ממש איטי אז אני יעלה את הפרקים רק מחר

    השבמחק
  7. איך? מגניב...
    אבל פרק 33 לא פועל לי... אבל חוץ מזה ממש תודה!!!
    אתה ממש תותח!
    ולמה שמישהו ידליף פרקים כאלה?
    -אלעד-

    השבמחק
  8. וואללה באמת תודה אחי =]

    אבל פרק 33 באמת לא עובד...

    השבמחק
  9. צודקים . מצטער על התקלה
    הקישור תוקן והוא עובד עכשיו

    השבמחק
  10. אתה ענקקקקקקקקקק!!!!!!!11

    השבמחק
  11. הי......
    מי שאתה אתה פשוט תותח !!!!!!!!
    ורק שאלה אחת למה פרק33 לא עובד לי?

    השבמחק
  12. ניסיתי את שתי המדריכים ולא עובד...
    מתי תעלה את הפרקים למגה וידיאו????

    השבמחק
  13. תומר אתה תותח אם יש מצב שאתה מוריד את פרק34 אתה מלך ותודה על הפרקים !!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  14. הקישורים למגה וידיאו יהיו פעילים רק מחר ולמי ששאל על פרק 34 אז לא הדליפו אותו ולכן הוא יעלה רק בשבוע הבא

    השבמחק
  15. הי פרק 33 כן עובד בסון!!!!!!!!!!

    השבמחק
  16. שני אוהב אותךך!!!
    מישו..

    ותודה על הפרקים!!

    השבמחק
  17. וואלה ראיתי את כל הפרקים מ28 עד 33 וואלה אתה מלךךךךך... תוסיףףף עודדד .. תודה

    השבמחק
  18. אחי תודה רבה!!

    השבמחק
  19. תומר אתה מלך!!!
    באתר של התכנית אין שום רמז לזה

    השבמחק
  20. כל הכבוד:] מחכה שתוסיף למדיה וידאו כמו כולם די הסתבכתי עם הצפייה ישירה

    השבמחק
  21. מתי פרק 34 יעלה אתה יודע אולי

    השבמחק
  22. מתי יוצא פרק 34 אם יודע

    השבמחק
  23. פרק 34 אמור לצאת רק בשבוע הבא

    השבמחק
  24. אתה יוכל לברר מישהו מהפקה להביא לך את פרק 34
    רק אם אתה יוכל

    השבמחק
  25. אני חייבת להגיד שלפעמים אני מסתכלת על התוכנית ואני אומרת וואי זה פשוט מטומטם.. וגם אסי לא כל כך יודע לשחק !! אבל בכל זאת אני ממשיכה לראות לא יודעת למה

    השבמחק
  26. איכסה מזה כל המומשויות הזאת של אסי ממש מגעיל אותי !!!

    השבמחק
  27. אחי אתה גדול ממש תודה גבר

    השבמחק
  28. הורדתי את הווינאמפ אבל אני עדיין לא מצליחה לראות גם עקבתי אחרי כל ההוראות..ועדיין לר הצלחת..:(

    השבמחק
  29. העלתי את הפרקים גם על מגה וידיאו

    השבמחק
  30. התמששות כי רשום שם אסי מאוהב בנועה והתפקיד עושה את זה כאילו מחצין את זה יותר מדי הדמות חוץ מזה זה יהי לפי הבמאי של תיכון השיר שלנו אולי הןא מכניס יותר מדי מגע בעניין אולי כי הוא חשב על זה כדרך הדגשה

    השבמחק
  31. אמרו לעשות במציאות יש אשה שאומרת אוקי עד כאן עם את שחקנית אומרים לך תנשקי לא אז הוא לקח את הלהט הזה רחוק גילי אולי עם בסוף הסידרה לגילי לא היהי גבר זה חבל כי אנחנו לא יודעים יש עוד עונה אולי זה השתנה בסך הכול גילי ילדה יפה קול סבבה אז סבלנות גם הם לא היו

    השבמחק
  32. במציאות ענבל נדמה לי יש לה גוף הדיבור שלה סבבה הבעיה הדמות שלה מסובכת והיא צריכה להבין שזה אתגר לא לקנא בפוצי וקוצי להסתכל אל ההמשך

    השבמחק
  33. למה פרק 33 לא עובד לי ?!

    השבמחק
  34. לכולם בערך שני הוא שלישי השבוע הוא יבוא כי הפרקים יתקדמו ואז לא תהיהי בררה להקליט יש לנו מנוחה כי הדליפו אבל הכבלים YES לא רוצים בעיות אז שששש

    השבמחק
  35. תומר תותח!!!! תודה על הפרקים!!!

    השבמחק
  36. מתי תעלה את פרק 34? רק אחרי שהוא יהיה בטלוויזיה?

    השבמחק
  37. פרק 34 ישודר רק בשבוע הבא ולכן הוא יעלה רק בשבוע הבא

    השבמחק
  38. תומר חולה עליך!!!!!!!!!
    תותח!!!!!!
    תשלח לי תאריך מתי אתה שם את פרק34 !!!!!!!
    -רוני-

    השבמחק
  39. נראה לי שהפרק ישודר ב- 17.6

    השבמחק
  40. עוד פעם היא עושה א זה לרגע נשמע לי כמו היי אסוש אתה יודע שאתה תותח!!! מאמי את הוא החברות שלך מזכירות לי את הדמות חחחחח מציחקה רוני

    השבמחק
  41. נכון יש כן כמה תגובות שמזכירות אותה לפעמים אבל זה שאסי ונועה לפעמים באמצע זה לא אומר עידו דקלה גילבוע מיכל הבמאי יניב כן זוכרים גם אותם זיוה אז יומים אני רואה פה קוצי ופוצי אמרתי לך אחורה ועכשיו אולי היהי עוד אודישן אחרי הסדרה השיר שלנו2

    השבמחק
  42. פרק 33 עובד ואין בעיות מה אתם רוצים ממנו תגידו תודה על 31 ו32 שעוד לא ששודרוו!!!!!!

    השבמחק
  43. מתי יש פרקים חדשים???
    אני מתה לדעת מה יהיה עם גילי!?
    עם היא תגלה לאסי שהוא אבא?עם כן מה יהיה עם נועה ואסי אחרי שהיא תספר??!!!
    ועם הלהקה שהם הקימו...עם עידו עם הוא נוסע או לא?עם דיקי ועידו..עם המחזמר?בטח הוא יהיה גרוע בלי אסי ונועה!חח
    הם הדבר היחדי שהיה יפה במחזמר הזה...!
    תוסיפו כל סופשבוע 5 פרקים והצצה לפרק ה-6 שיופיע בשבוע שאחרי ..
    פליזז..
    כל יום נראה פרק..
    אני סקרנית!!!
    זה רק פרק 33 עד סוף העונה ה-1 שזה בפרק 50 יש עוד 17 פרקים!!אני מתה לדעתצ מה יהיה בסוף..אני יודעת כבר שבסוף הכל יהי טוב..והכי חשוב נועה ואסי יהיו ביחד!ואני יודעת שהעונה ה-2 כבר בצילומים..
    תחשבו ותורידו לנו עוד כמה פרקים!!

    פלייייייז??!!
    בבקשה!!??

    השבמחק
  44. תודה על הפרקים!=)
    מתי היו עוד??
    כאילו פרקים 34 ו35 והלאה??
    תגיד להם שידליפו עוד..

    השבמחק
  45. יש מצב שאתה מעלה את פרק 34???
    בבקשה (:
    ותודה רבה על הפרקים!!!!
    אתה מלך

    השבמחק
  46. יום רביעי חברה

    השבמחק
  47. יש מצב לעוד סדרות ?

    השבמחק
  48. אמרו לך פעם שאתה מלך??
    מלך!!!!!!!

    השבמחק

גולשים באתר - שיווק באינטנרט
eXTReMe Tracker
גולשים באתר - שיווק באינטרנט
eXTReMe Tracker